لقاء الفارس

2023-01-24 21:56:40 منوعات ...











الجزء التالت....في الصباح

غفران:لووولووولووولييييي الف الف الف الف جعفروون شعلقون ودعلقووون مبروك

مريم:لا الله الا الله

عائشه اخت مريم:محمد رسول الله

فارس:لا حول ولا قوه الا بالله

رامي:ان لله وان اليه لراجعون

جميعهم بصوت واحد:البت اتجنتتتتت واتلبستتت

غفران:جرااا اي مين دي اللي اتلبست

عائشه:انتي هوه في غيرك

غفران بغباء:اه في غيري

عائشه:اي العبط ده؟

رامي:لا بقلك اييي اختي اذكي واحده في الكون

فارس:شكلك اهبل زيها

رامي:اثبتلكو؟

عائشه:اثبت يا دحيح زمانك

رامي:غفرااااان 

غفران:استرر

رامي:سؤال سهل جدا جدا مين اقوي الفيل ولا النمله؟؟

غفران:بسيطه الفيل 

رامي:نعم؟؟

عائشه:الله اهبل بيسال سؤال اهبل منه وواحده جاوبت اجابه اهبل من الهبل

مريم:بااااااس كلها شويه والناس جايه براااااا واخرجت الجميع معادا غفران

غفران:مش عارفه تعملي كده؟

مريم:معلش يلا

فارس بصدمه:اتطردنا؟؟؟

عائشه:يعيني الواد مصدوم

رامي:يا ولدي ي فلذه كبدي 

فارس:اه اه قلبي طردتنييي؟؟

عائشه:م خلاص طردتك وطردتنا معاك اتنيل بقا واسكت

رامي:تالي يا بنتي بدل الجلطه دي

عائشه:يلا وذهبو

فارس:طردتني؟؟؟ اناا؟اطرد؟؟؟اععععععع

بعد ربع ساعه

عائشه:والله حاجه غريبه صصص اه اييييي دههه

رامي:يالهوي اي الواد ده

فارس:طردتني

عائشه وهيه تنظر الي كوب الماء الذي بيدها ونظرت لرامي بخبث

عائشه:هعهعهع رامييي بص وشاورت علي كوب الماء

رامي بخبث:يلااااا

وسكبت عائشه كوب الماء

فارس:طرداععععععععع اه ساقع منكو لله ونظر لعائشه ورامي بشر

عائشه:اه رامي

رامي:عائشه

عائشه:يلا

رامي:يلاا

الاتنين:اجريييي يا مجدااااي

فارس:وربنا م سايبك يا جزمه انتي وهوه اععع

اع واععع هئ هئ اااه اييي 

غفران:سامعه؟؟

مريم:هببو مصيبه

غفران:اللي عرفك

مريم:عائشه اكيد وحطت رامي معاها وفارس بيقتلهم

غفران:سبيهم يتربو شويه

مريم:اشتات

بعد ساعتين

صفاء:يلا يابنات الجماعه وصلو

غفران بهمس:علي م اعتقد ماما صفاء مستنيه ام العريس اكتر من اي حاجه

مريم بضحك:حصلللل

وخرجت مريم بدون نقابها لاول مره امامه وكانت مثل الملاك ذو وجه برئ مريم بيضاااء عيونها عسلي خدودها وشفايفها حمر طبيعي وكانت بحجاب 

محمود:احم جمال وربنا

مريم بكسوف:شكرا

محمود:طب بم ان الكسوف هيبدا ف هنلعب لعبه

مريم باستغراب:لعبه؟لعبه اي؟

محمود:هسال وتسالي اشتا

مريم:اشتا اويي

وبدا يسالو بعض

صفاء:غفران معلش اعمليلي كوبايه شاي ليا نا وطنط

غفران:عيوني يا غاليه

صفاء:يارب الاقيها منك ولا من البت اللي بره

عائشه:مالها البت يا غاليه

صفاء وهيه تمسك الشبشب :مالهاش يابنت الغاليه 

غفران:يلاااااعععع

وخرجو وهم يجرووو

غفران:بت يا عائشه

عائشه:خير

غفران:يلا نطلع بره بس نقعد علي جمب

عائشه:اه يلا عارفه النيه

غفران بضحك:طب لوووز اللووز

وخرجو وهما بيتسحبو

عند الرجاله

رامي:يارب اي الزهق ده

فارس:مش عارف يا بني تعال ام نغلس عليهم

رامي:نيهاهاااا اشتا

وخرجو

محمود:كان اول مره يجيلي شلل كده والله بس نا حسيتك مختلفه اويي عن الباقي

مريم:هيه الصراحه البت دي تجلط وتجبلك السكر بس تتحب شكرا لذوقك

غفران بهمس:بينموو علياااا

عائشه بهمس:بيعاكسهااااا

غفران بهمس:بتحب

عائشه بهمس:بتت وسكر وتجلط

فارس:بتعملو اي

غفران كانت رايحه تصوت عائشه كتمت بقهاا

عائشه:الله يفضحك يا شيخهه

غفران:منك لله

فارس:كلنا مننا لله

رامي:نفس الدماغ الزفت

فارس:محمووووووود

غفران:ولااا بس هس اسكت

عائشه:يلا يلا يلا اجريييي

فارس:بيتنسطو عليكم اشكروني بعدين

عائشه:طب والله احنا كنا بنتسط ايوه وهما كانو جاين بس ام شافونا فتنو

مريم:الله اكبر

محمود:حصلخير رائيك بعدين صح؟

مريم:اه باذن الله

وعدا اليوم كان كله خناق وضحك وهزار

تاني يوم

فارس:غفران؟

غفران:يا نعم؟

فارس:عايزك في موضوع

غفران في سرها:اخيرا اخيرا حد هيقومني من علي الترابيزه الفقر دي

غفران:حاضر

فارس:انااا....

يتبع...

نيهاهاااا شريره صح


















نحن نقدر تعاونك
من فضلك اختر نوع التجاوز




شاهد ايضا




التعليقات

  • اكتب تعليق




مواضيع جديده




افضل 30 كاتب هذا الاسبوع

اكثر المواضيع مشاهدة علي الاطلاق