يمكنك الكتابة معنا بالموقع
الكتابة بحرية تامة
سجل حسابك بالموقع الان انه مجاني

تكنولوجيا اكثر تطورا منذ ٣٠ الف عام

2021-05-30 00:30:22 حوادث و تحقيقات ...







كهوف الجزائر هبطت بها كائنات فضائيه. 🔭

اثبت المسح الذري ان عمر النقوش اللي موجوده على جدران كهوف بالجزائر وليبيا يرجع ل ٣٠ الف سنه.. وطبعا دا لغز كبير جدا وبيصعب تفسير وتصديق ان نقوش لرجال فضاء وكائنات فضائيه ومدينه متطوره وحتى تكنولوجيا لم نصل لها بعد..

طبعا مفيش لسه اي نظريه مؤكده عن كيفيه نقش تلك الرسومات.. لكن التكهنات كتيره جدا.. بعض الناس بيقولوا ان كائنات فضائيه وغيرهم بيقولوا بقايا اطلانطس المفقوده اللي اصلا مفيش تأكيد على وجودها.. حتى ان في آراء بتقول ان بسبب بعض النباتات والاشجار المهلوسه اللي اكلتها الناس اللي قاموا بنقش الرسومات دي.. 🥴🍄 تسببت في تخيلاتهم اللي رسموها على جدران الكهوف..

وانا شخصيا اميل لأن كان هناك حضارات متطوره اكثر بكثير من وقتنا الحالي.. وبسبب كوارث بيئيه وصراعات ونزاعات.. تم فقدان التطور التكنولوجي دا.. وبدأنا ننهار حتى عندنا للبدائيه مره اخرى.. واخدت البشريه آلاف السنين لتستعيد البعض من تلك التكنولوجيا..

حقائق خياليه

ملوحظه.. في الوقت الحالي في استكشافات كتير جدا مليانه بالألغاز التي لم تحل ليومنا هذا.. على سبيل المثال لا الحصر.. جمجمه الكرستال وتوابيت الطاقه وحتى خرائط قديمه وصفت القطبين بشكل دقيق جدا رغم تغطيه الجليد لكل التفاصيل وعدم وجود اي تكنولوجيا تسمح برسم تفاصيل القطبين.. وغيرهم كتير ومنهم اشياء غير معروفه او منتشره لكتير من الناس.. 🔭💡🎆

عموما لو حابين نحكي عن الالغاز دي ونحاول نكتب ونجمع اكبر قدر منها.. اكتبولي في التعليقات وهنزل لكم استكشافات مستحيله التصديق واغلبها غير منتشر وغير معروف.. ❤️❤️🎯🙏🌊






















نحن نقدر تعاونك
من فضلك اختر نوع التجاوز




شاهد ايضا




التعليقات

  • اكتب تعليق




مواضيع جديده




افضل 30 كاتب هذا الاسبوع

اكثر المواضيع مشاهدة علي الاطلاق